marijevanwinden.reismee.nl

Nog minder dan 8 weken.

Nog even en dan is het zover, het vliegtuig brengt ons dan naar het heerlijke zonnetje in Australië! We vliegen op dinsdag 16 november om 13:00 en zullen eerst aanvliegen op HongKong. Hopelijk mogen wij daar ook van het vliegveld af, aangezien we 17 uur zullen moeten wachten op het volgende vliegtuig naar Cairns. Ik heb echt ontzettend veel zin in de reis, maar nu eerst nog even hard werken in Osdorp. Ik kan die vijf maanden ontzettend goed gebruiken om bij te komen, aangezien het werken, in steeds verschillende klassen, toch zwaarder is dan verwacht. Het is nu alleen nog maar aftellen......

Wil je op de hoogte blijven van mijn spannende avonturen, meld je dan even aan.

Reacties

Reacties

Ray

Ook de eerste die een reactie achterlaat! ;-)
Ik ben jaloers!!! Heel veel plezier iig en geniet ervan!!!
Hou ons op de hoogte van al je avonturen en kom weer heelhuids terug.

Kissz,
Ray

John van Winden

Nou dat word gezellig als je deze kant op komt. We zien je gauw want Februarie is niet zo ver weg. Tot dan en prettige / veilige reis!!!

Yvette

Heeeeeeeeeeeee Marijeeee!!!!!!!

Natuurlijk ga ook ik al je verhalen lezen hoor, kwijlend en al!!!!!

xxxxxx

Hoi Marije

Fijne reis toegewenst, ik zal je natuurlijk volgen.

Groetjes uit Delft

Rooms

Marietjeee!

Echt super vet! Van Osdorp naar Hongkong enzenz... Toppie.. Maar ga je wel missen! Maak je ook wat mooie foto's van alle lekkere hapjes? ( voor mijn oogjes ;) ) Haha..

Dikke kus

AnNa

Nog eventjessss........

Nancy Tesselaar

The two best things about traveling are arriving in a new city and leaving it...

Heel veel reisplezier

Jacqueline

Over 10 dagen is het zover. Op Fons zijn verjaardag ga je naar het land waar mijn vriendin naartoe is geemigreerd, puur omdat het zo'n waanzinnig land is. Dus dat kan alleen maar goed gaan. Heel veel plezier en wij zullen jou natuurlijk volgen op je reis.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!