marijevanwinden.reismee.nl

Nog maar 8 dagen......

Het begint nu toch echt op te schieten, nog maar acht dagen en dan vliegen we weg. Een heerlijk gevoel geeft dat, hoewel het natuurlijk ook erg spannend is.

Voor alles is/komt nu een laatste keer, de laatste keer dansen, de laatste keer lesgeven, de laatste keer borrelen in café Flinken wat was dat weer gezellig, alleen jammer dat je van de rose hoofdpijn krijgt...... Dat hield dus ook in dat ik met een lichterlijke kater ben gaan verhuizen, maar gelukkig was mijn lieve familie er om mij te helpen. Ik had echt niet verwacht dat het zo snel zou gaan, aangezien mijn kamertje toch wel erg vol stond met allemaal spullen... Maar aan de andere kant is het ook logisch dat hetzo snel ging, het is natuurlijk familie van mij endie zijn ontzettend goed en snel

Laughing

De laatste dagen ga ik heerlijk ontspannen in Twisk bij mijn ouders. Nog even heerlijk verwend worden totdat het moment is aangekomen, de laatste keer slapen in mijn eigen vertrouwde bedje voor de grote spannende reis........

Reacties

Reacties

Tijmen Massier

hoi juf Marije,
Jammer dat je weggaat,
ik zal je missen
je was mijn liefste staigerejuf!!
Tijmen

Awes

hallo juf marije ik hoop dat alles goed is en of je ons nog les gaat geven in groep 6 of in groep 7. Ik hoop dat je snel terug komt wij missen je.

Amalao

Lieve juf Marije,
Ik vindt het suuuuuuuuuuuuuuuper jammer dat je weg gaat, want je bent een heeel leuke juf!!!
Kom nog wel terug want in groep 7 moet je nog een keer onze juf zijn!

Veel liefs van Amalao!!!

Stien van Boven

hoi juf marije,
Ik hoop dat alles goed gaat in australie,
en met u.
ik zou graag willen dat je weer is langs komt.
xxx stien

fairuuz

lieve juf Marije,
ik vind het heel jammer dat je weg gaat!!!heel veel plezier op je stage in niewzeelant!!!!xxxfairuuz

charisma

Lieve Juf Marije,
Nog ff in Nederland!!!
Ik vind het zo stoer van je dat je gaat!!
Nogmaals ik zal je wel missen!!! Een tijdje zaterdagavondjes zonder Marije met de oogjes die al aan het slapen zijn!! hahah

Lieve mar, heeeeeel veel plezier, lol en gezelligheid daar ik zal je missen

liefs en een dikke kus charis

Elisa

Je laatste avondje zonder mij. Geniet ervan ;)

Zie je morgen! X

Yvette

Heeeee Lieverd!!
Je zit nu als het goed is in Hong Kong! Hoop dat je een beetje fit bent om wat van de stad te zien! Laat je snel een berichtje achter op je site! Ik wacht in spanning ;)

Liefs!

Nelly

Marij! Ik wacht nu al met smart op je eerste verhaal!! hihi Een hele fijne tijd! Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!